Wizualizacja zewnętrzna

Bez interesującej reklamy wizualnej nie można zaistnieć na dzisiejszym rynku. Pragnąc sprostać oczekiwaniom klientów oferujemy bardzo szeroki wybór reklam:

  • tradycyjne tablice reklamowe na blasze ocynkowanej lub PCV, oklejone grafiką z folii lub wydrukiem wielkoformatowym
  • kasetony świetlne jedno lub dwustronne,płaskie lub o licu wypukłym, na ścianę lub wolnostojące, prostokątne,owalne
  • logo firmy, z licem z plexi mlecznej lub z Panaflexu
  • formy przestrzenne z PCV lub styroduru oświetlane z zewnątrz halogenami
  • podświetlone wewnętrznie formy z licem z plexi lub panaflexu
  • litery i znaki świetlne z lamp neonowych
  • bardzo eleganckie reklamy grawerowane w mosiądzu lub aluminium
  • napisy informacyjne lub wydruki wyklejane na szybach

Reklama na środkach transportu

 

W GoMie można również zamówić reklamy na różnego rodzaju typu pojazdach:

  • pojazdy osobowe
  • samochody dostawcze
  • samochody ciężarowe
  • TIR-y
  • autobusy
  • motocykle

Proponujemy prostą grafikę – logo firmy, hasła, adres itp. wycinaną ze specjalnej, różnobarwnej folii samoprzylepnej i wyklejoną na karoserii lub plandece samochodu. Mamy również w ofercie ciekawsze projekty: logo i dane teleadresowe wkomponowane w zdjęcia, wydrukowane na specjalnej folii samochodowej i okiennej lub na folii odblaskowej, odbijającej światło zewnętrzne. Oklejone w ten sposób samochody stanowią nie tylko mobilną reklamę swojej firmy ale są jeszcze ładne, widoczne z daleka, bezpieczne i trwałe.

 

Stoiska wystawiennicze

 

Przenośne stoisko wystawiennicze niezbędne jest na targach, wystawach, przy różnego rodzaju prezentacjach, szkoleniach i prelekcjach. Całość składa się z lekkiej i łatwej w montażu konstrukcji, na której umieszcza się wymienne panele graficzne na dwóch, trzech lub czterech modułach. Zapakowane w lekkie, poręczne kufry na kółkach, stoisko może być przewożone samochodem osobowym i rozłożone przez jedną osobę w ciągu 15 minut. Możliwość wielokrotnej zmiany grafiki na modułach pozwala na zróżnicowanie komunikatów reklamy przy równoczesnym obniżeniu kosztów w dotarciu do szerokiego kręgu odbiorców.